BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

MARIMOHOGE

Hola...welcome to our Blog...!!
This Site dibuat..demi saja saja...buang buring..haha...so kalau ada kasar bahasa..minta maaf banyak2 ok..enjoy !!

Ahad, 17 Mei 2009

UKAN AKU UKAN AKU !!

Assalamualaikum...Oh Yeah~
YuuhUuu ahaa..ini HOGE pulak ingin share ceta sma korang..haha..x ani aku tukar ceta plg..asyik2 cJuburandie...buring bah...tukar karakter lah pulak...selain Juburandie...makhluk yg kedua fames pat klass kmi dlu adalah cTuyul a.k.a Si Inda Tatap Pendirian..haha..tau kmu dah kan cna ya bleh dpt gelaran atu..kalau rasa rasanya nda tau atu..cek ja post kmi yg lapas lapas aa..haha

canibah...Alkisah...msa kami rilex2 dklass aa...aku ani duduk2 lah ceta2 ma c Nda tatap Pendirian aa...geng2 ku yg laen pun beceta2 jualah..p sma group lain..cJuburandie mcm biasa lah lonely sorg2 blakang klass mncari idea utk membual urg....dlam kami beceta2 ani aku atu emosi bah sma ea aa..mcm urg kan klaie..tiba2 tangan cNda tatap pendirian tesibai Aing Butol cBuzz...lalu tumpah...cBuzz nda perasan masa atu...cNda Tatap Pendirian diam...nda bunyi2..pucat muanya..ea punya badan makin damit mcm Tuyul..haha..aku gto cBuzz airnya tumpah...lalu cNda Tatap Pendirian berkata " UKAN AKU UKAN AKU !! " hahaha..nda ya mau mengakun..mmbari sasak jua tu..last2 smua urg ktawa mleat ulahnya..haha..

Ujung ceta ea sma cBuzz keluar klass mncari kain lah sma cBuzz..haha...Kesian anak aa..mybe ea atu planning x dah bah kan numpahkan..dapat mengurat..haha...gatal tuyul ani...itulah hikayat mengenai Tuyul a.k.a Si Nda Tatap Pendirian yang nda seberapa aa..haha..THE END

K lah...Stay Tune

Tiada ulasan:

Catat Ulasan