BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

MARIMOHOGE

Hola...welcome to our Blog...!!
This Site dibuat..demi saja saja...buang buring..haha...so kalau ada kasar bahasa..minta maaf banyak2 ok..enjoy !!

Rabu, 1 Julai 2009

Tarzan Boys Kord

Assalamualaikum..oh yeah...ini Hoge bersama awda..ari ni gue rilek2 ja diumah sambil men gitar..soo gue buat kord sendiri..iaitu lagu Tarzan Boys - Tunggu aku disurga...kord ani original aku wat sndiri..no piracy ok..haha...enjoy it :

Tarzan Boys - Tunggu aku disurga

[Intro] Am Dm Gm Em Em

Am
Air mataku pergi
F
Mengantar kepergianmu
Em
Sesungguhnya aku tak percaya
F Am
Engkau tinggalkan aku sendiri

Am F
Berakhir sudah cinta yang telah lama kita bina
Em
Semuanya hanya tinggal cerita
F Am
Yang terukir indah di hatiku

Am Dm Gm Am
Perasaan ini tak kan pernah mati

Dm Gm
Walau sampai akhir nanti

Em Am
Kau selalu di hati

Am Dm Gm Am
Perasaan ini akan selalu ada

Dm Gm
Meski kau telah tiada

Em Am
Tunggu aku di Surga

[interlude] Dm Gm Am F Gm Em Am 2x


" HogE "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan