BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

MARIMOHOGE

Hola...welcome to our Blog...!!
This Site dibuat..demi saja saja...buang buring..haha...so kalau ada kasar bahasa..minta maaf banyak2 ok..enjoy !!

Selasa, 11 Ogos 2009

Jangan Majal..hehe

Assalamualaikum...oh yeah..yehee..ini Hoge daa...ahaa..bored eh...nadakan dpost g wahh....

Woohoooo...let me love u B7..wahh..xp...ada yg majal neh...jgn majal aa..pengerang atiku..wawawawa...

btw mana marimo aa??btah nda timbul2...on9 pun nada...idup ko maseh ka sana atu Marimokunn?...kalau idup maseh..sound2...kalau nda kan sponsor ayam utk membacakan tahlil...ahahaha...

yeaa...ari ni saya bru stat skulah stelah 2 hari KO..haha..damam waa....skulah tadi smpat leat urg men bula...my team..SMSA vs Berakas sarai...aku mleat a2 trus score wah SMSA aa..yeah my team xliaa..aku tu pembwa smngat durg bah tu..hehe...sory aa smpdsm..curang ku..apa team kmu nda bwa aku aa..smsa plg offer aku..sorry lerr..xp...sblum a2 smpat jua ngacau cPengerang atiku..hehe...kusut ya leh ku...aku pun kusut bah mlayan ea..hehe..sama sjaa...k Chilaxx...na g lama posa neh...Posa tau jgn tak posa....spa tak posa...sound2 aku...aku dangani kamu..hahaaa...dusaku kmu nanggung ok?

Hoge1311

Tiada ulasan:

Catat Ulasan