BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

MARIMOHOGE

Hola...welcome to our Blog...!!
This Site dibuat..demi saja saja...buang buring..haha...so kalau ada kasar bahasa..minta maaf banyak2 ok..enjoy !!

Sabtu, 27 Jun 2009

Ayun oh Ayun again...~

Assalamualaikum..oh yeah~..yuhuu ini Hoge daa..soo...hari ani Hoge bru tiba di Brunei..setelah beberapa minggu kat Malaysia..balek Kampong...seronok jugakk..hehe..soo hari ni takde ape nak post..cume tdi sempat chat ngan Ayun..hehe...masalahnya ngan aku ahernya settle jugak..psal kes tengok wayang itu hari...aku marahlah pat die tadi...bukan maen diam lagi dengar aku berleter..wlupun dlm msn..kire dengarlah jugakkan..hehe...ahernya dia minta maaf pat aku sal ea wat aku catu..soky ayun..awal2 lgi ku maafkan ko..hehe...sooOO...betambah sayang lahh pulakk rasenyeee...nyesal tak beli brg utk Ayun...adui..takpelaa...laen x ja balikan brg..huhu..soo Hoge nak tido...dah lewat...jam skrg mnunjukkan pkul 2.41 a.m...Marimo ntah mna pegi...

K Nite...yazzaaa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan