BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

MARIMOHOGE

Hola...welcome to our Blog...!!
This Site dibuat..demi saja saja...buang buring..haha...so kalau ada kasar bahasa..minta maaf banyak2 ok..enjoy !!

Jumaat, 5 Jun 2009

borak2 ajer..hehe

Assalamualaikum...Oh Yeah~
YuhuU ini hoge bersama korang..hee..soo Marimo post sal themes yaa..haa..sian nda g baek x lappy mu aa..haha..buang tia hanyutkan di sg basar aa...haa..so hari ani..macam biasa..pagi2 dah ku malang beb..haha..manatakan...aherku datang keskulah aa..inda pulang sampat jumpa cAyun..jammed bah kreta aa..haha..(cari alasan beb trg2 aher bangun xp)..aku hampa lah..ku leat ea nada dklassnya..ngaga kawannya x tu..ea minta ajar maths bah patku..janji ma ea tym ari jumat..haha..mana ulah..sian ku pulang..p inda apa laa..mathsnya tinggi xliaa dari aku..haha..aku dapat gred Unbelieveable pat maths..haha..minta ajar g patku..karang dengan ea ea dapat U...p aku masani rajin x dah aa..klass maths selalu datang...hw maths siap tu leh ku..inda g kopi paste..stail kanak2 tu kopi2 aa..huhu...kalau dulu bahh...dalam klass maths..aku tah yang selalu kana marah tu..luan babal bah..haha..dahtah skajap skulah skajap inda..sasak cigu diana tarus..p dahnya menago aku aaa..dinasihatinya ku bisai2..haha..tarus andal ee...bangga jua ku tu...msani jadi anak murid kesayangannya xliaa xp...jelez durang diklass aa...haha..baru ku serius cket2 tu..lum g full blast..haha

hmm..apa g kan ku cetakan aa...soo macam atu tah x dulu ahaa..stay tune beb!!

HOGE

Tiada ulasan:

Catat Ulasan