BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

MARIMOHOGE

Hola...welcome to our Blog...!!
This Site dibuat..demi saja saja...buang buring..haha...so kalau ada kasar bahasa..minta maaf banyak2 ok..enjoy !!

Rabu, 3 Jun 2009

Pantun cHoge Part 1

Assalamualaikum...Oh Yeah ~...
yuhuu korang bersama Hoge yahh..
batah dah nda mempost ni..buzy sja bah..cMarimo nada ni...ea sibuk dan baca c.Sain..haha..makanannya tu sains aa..aku nda pemandai tu sain menyain aa...haa..soo ari ani gua mau berpantun sama anda..tadi siang aku dskulah belajar pantun bah..yatah..macam siuk jua..haha..soo aku cuba2lah buat pantun hasil karya ku sendiri...ok..check it out!!


Pergi ke hilir mencari air
terjumpa seorang puteri kayangan
sudah lama aku berpikir
ingin tamatkan zaman pembujangan . xp

Anak Iban pergi ke kedai
Pergi ke kedai kan membeli maggi
bila dah sampai tutup tia kedai
Lepas tu dia baliklah nak tunggu apa lagi!

Isap rokok sambil ketawa
Asap keluar dari telinga
Jangantah kan menyibuk mun nda tau papa
Mun kana sibai padan muka .

Makan Piza dengan Spagiti
duduk duduk sambil liat tibi
meliat tibi urang begusti
indatah lagi mau beranti ranti .

Kalau roboh kota Melaka
Papan di Jawa Hamba dirikan
Perangainya sungguh cilaka
Bawa kemari aku mengarajakan .

Surung papan tarik papan
Badan saya rasa nak pengsan
kau jangantah kan perasan
ku hantam kau sampai kapisan .


Haha..cukup sampai sini saja dulu pantunku ok..len x g menambah2..k..stay tune!!

HOge

Tiada ulasan:

Catat Ulasan